Busy day!

Idag har jag inte hunnit skriva så mycket, har inte haft tid helt enkelt. Jag var väldigt seg från början, väldigt trött och så imorse. När jag äntligen hade gjort i ordning mig så drog mamsen och jag till Kista och där träffdade vi moster och gina, mysigt! JUSTE, jag har glömt att berätta vad jag fick i julklapp, men ska bara berätta en sak snabbt. Jag fick ett par converse av min moster i julklapp som jag verkligen har önskat mig, men de var ganska förstora och så, så idag skulle vi byta storlek och då bytte jag färg till svart(fick grå i julklapp), så nu är jag superduper glad! I julklapp fick jag som sagt ett par converse, en skit snygg klänning som jag ska ha på nyår(ni får förmodligen se bild tomorrow:D), en plattplattång, presentkort på BikBok Gina Tricot och H&M, premuration på tidningen Vecko Revyn och Frida, En senapsgul väska, smink, hårsaker, världsamysig kofta med päls i luvan, lite smycken och en ansiktmask och såklart MONEY!
Nu ska jag gå in på
www.hm.com och se om jag hittar något sött, men vi hörs imorgon sötnosar, snart nyår! Have a great evning in 30 minuter! :D


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0