<3

Tjabatjenahallå!:)

Idag har det vart skola, S5 dagen! Jätte roligt faktiskt, vi vann tävlingen då vi först åkte till kista, sen till globen och mynttorget i gamla stan, jätte svårt att hitta!, men det blev bra till slut, hah:) Mycket tunnelbana och tåg idag dårå, men VI VANN! Grymt bra vi va, hah;) Sen när vi var tillbaka så fikade vi lite med chips, saft och åt korv med bröd, en lyckad dag!:D

MEN nu är det så att lilla jag har tappat bort mina nycklar!:O Måste leta förfullt nu så att jag hittar de som jag säkerligen gör, ni vet att de brukar ligga framför en när man blir så upprörd att någonting är borta, så förhoppningsvis hittar jag dem:) Men CIAO så länge!

Älskar de här kläderna, allt är från forever21, och de två första klänningarna kan jag tänka mig att ha på jul eller nyår. Diggar verkligen leopard pyamas byxorna:D







Kommentarer
Postat av: rhoda

Svart blåa kläningen var så så snygg tycker jag :D

2009-12-19 @ 20:36:50
URL: http://coolfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0