Påsk/Tv

Nu sitter jag hemma och zappar mellan Singing bee och Wipeout:) Tidigare idag så var vi på landet och åt påskmiddag, det var jätte mysigt. Jag fick två påskägg, ett av mamma och ett av mormor och morfar så nu sitter jag och äter massa godis. Sen när vi hade ätit påsk middagen så tog vi det lite lugnt och satt i soffan och klockan 18:10 så började One Three Hill som jag såklart såg på för det är mitt absoluta favorit program. När vi satt och kollade på tv:n så åt vi min mammas nybakade chokladtårta som var jätte god. Sen efter så började Gossip Girl, men tyvärr missade jag den för att vi skulle åka hem och då hann jag bara se i fem minuter, för sen tog det slut. Precis efter började ju Wipe Out och Singing bee som jag kollar på just nu.
Nu är det slut och nu så börjar den där filmen, Your, mine and ours.
Ska kolla på filmen nu men vi hörs sen / KramkramLinn



Här kommer lite bilder från idag.

-Mina påskägg







-Haha hade tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0