Sista skoldagen, har ledigt resten av veckan!

Idag var det sista dagen vi hade teknikdag då vi redovisade våran stol. Jag och julia jobbade tillsammans och vi skulle göra en stol till en romantisk person som är stor och plastig. Våran stol blev mer som en soffa men den blev fin tycker jag, haha:) Efter skolan ick jag hem sen kom min kompis hem hit och vi har vart tillsammans tills nu då han gick hem. Nu sitter jag här och kollar på Desperate Houswifes som bara är så spännande..! Imorgon, torsdag, fredag, lördag och söndag har jag ledigt så imorgon ska jag iväg till min kompis och sola och vara med varanda till middag, för då åker jag hem. Ses sem pussar Linn :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0