today and yesterday

Yesterday
Igår så skulle vi ha fotbollsträning men fick ett sms av fotbollstränaren och han sa att det var inställt men att vi skulle ha spelar möte istället. Efter så hade jag bestämt med Julia att jag skulle följa med henne hem och det var jag, sofia och julia som skulle cykla hem men problemet var att .. det bara fanns två cyklar och på julias cykel så har han som en mellanstor korg på pakethållaren som hon föreslog att jag skulle sitta i när hon ncyklade men så klart vägrade jag..
Typ 30 min senare så kom vi iväg och jag och julia skulle byta så att vi fick cykla halva vägen var men hon sa att jag fick cykla hela vägen som hon nekar idag..haha men iaf kom vi hem och så satt vi lite på datan, Sen innan middagen skulle vi äta lite sushi, som jag inte tyckte det var så gott 8-) haha. Efter så åt vi middag o efter maten så åt vi en varsin tip top glass som vi hade gått och köpt innan. Ni ska få se en bild på oss när julia har idominglass mun:P hahah.
Today
Idag började ju skolan igen som jag såklart gick till och först hade vi SO sen EA, sen var den dagen slut, sen åkte jag hem och va lite på datan och åt två rostade mackor och drack ett glas smothie. Efter det så hade vi träning idag för det var ju insällt igår. Sen efter åkte jag hem och nu sitter jag här och e lite på datorn och så men nu klockan nio börjar ett av mina favvo program som är Desperate Hoouswifes som börjar klockan 21:00 och det är dubbel program ikväll. Det börjar snart men vi ses sen  / P u s s a r    L i n n
Obs: ser sjuk ut på bilden:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0