Skola/Fotboll/Tv!

Jahapp, sitter hemma nu och käkar mcdonalds och kollar på tv för jag har nyss kommit hem från fotbollsträningen jag har vart på. Jag fick reda på att jag ska spela match imorgon, gud vad kul det ska bli! :D På tv just nu så är det 2 1/2 män, så himla kul program !! Annars idag har jag bara vart i skolan  som vanligt och jag hade franska idag och vi hade ett prov som gick jätte bra tror jag:) På efter middan så hade jag ea(eget arbete) hela efter middagen, fast jag jobbade inte så bra, jag tror jag bara gjorde sju uppgifter på matte eller nåt.. :S Nemen nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag nog kolla lite på tv:) Vi hörs eller ses sen/ K r a m   L i n n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0