Skansen

Shulululu ! ida väcktes jag av att telefonen ringde ungefär halv 10 .. jag orka inte svara , men sen ringde de igen . de va min moster , hon fråga om jag o samuel ville följa med till skansen . varför inte ? man har ju ändå inget annat att göra under dagen . jo, förutom att mamma behövde hjälp me en massa grejer hemma, hon skulle tvätta o blabla . sen hämtade min moster oss o vi åkte in till stan . de va va väl sådär . vi gick bara runt o kolla lite på djuren, åt glass o mer . sen nu ikväll ska jag cykla till oskar me samuel , vi kommer väl äta middag ida hos dom . synd att jag inte kunde va me cornelia ida . mamma ska va så morsig hela tiden . menmen, de finns ju fler dagar i livet ..

      

KramKram Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0