My day

Idag har jag vart i skolan och jag har haft engelska redovisning som gick jätte bra och sen hade jag matte och estet. På esteten håller jag på att göra en blå sommarkjol och den blir skit snygg ju! Efter skolan så jag jag och en kompis hem till en annan kompis och var hemma hos henne. Vi gjorde kola som blev jätte god. Sen gick vi ut lite och spelade basket och gungade lite.. Sen gick jag hem och åt middag och så har jag tränat ända tills nu mitt franska prov jag har imorgon, men nu kan jag alla! Klockan nio började såklart Greys Anotomy som jag kollade på, så grymt bra alltså! Ska gå och bochha tänderna nu så vi ses imorgon:D

/P u s s   L i n n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0