Kan det bli bättre?

Hejsan, kom nyss hem från min kompis och vi har haft det så himla roligt idag, först tog jag tåget hem till henne och då så handlade vi lite gott som plättar, choklad, saft och jordgubbar till våran picknik vi skulle ha senare. Sen gick vi hem till henne och hon bor i villa så det är väldigt stort hemma hos henne. När vi hade fixat i ordning allting och packat ner så tog vi en filt och började promenera längs vattnet till någon klippa vi skulle till sa hon..? Men i alla fall när vi var framme så satt vi oss på filten och började äta allting, haha och så spelade vi lite kort och så. Men dagen var helt underbart roligt, Kramar Linn :)




Jag skrev förut att jag skulle lägga ut en bild på mina nya solglasögon och här kommer dom, visst är de snygga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0