Bästa kvällen asså!

Kom precis hem från tjejmiddagen som jag vart på och det var jätte kul! Först så satt vi typ bara och pratade sen så lyssnade vi på musik och några försökte att koppla in dvdn för vi skulle se på filmmen..haha det gick inte vidare bra men istället så fick vi taco som vi åt. Efter det så öppnade hon alla presenterna..) Sen så gjorde vi typ ingenting bara pratade, lyssnade på musik och osv. Lite senare på kvällen åt vi glass med varma hallon, åhh gud vad gott det var. Juste jag och min kompis gav henne ett biopresentkort och haha kommer låta lite konstigt men vi gav henne en smultronsplanta!!(hahah), men hon ville ju ha en!
Men i alla fall, nu så lyssnar jag på musik och aa skriver nu i bloggen men vi ses imorgon.

/Kramar Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0