Ansiktsbehandlingen

Ja, jag kom nyss hem och har varit på ansiktsbehandling så nu är jag lite röd i ansiktet men hon sa att det blir lite bättre imorn och om en vecka är det röda borta. Jag har aldrig varit på en ansiktsbehanndling förut utan det här var första gången men det känndes bra och nu känns det i alla fall mycket bättre, fast jag fick inte sola på en vecka(hoppas solen håller sig kvar länge..) Hahah a annars så har min dag vart att jag vaknade ungefär 11:20(väldigt lång sovmorgon..)sen så har min kompis vart här och vi kollade på en film som vi aldrig hann se klart men jag ska hem till honom nu så att vi kan se klart den:)  

/Puss o Kram Linn

Kommentarer
Postat av: emelie

Heeej Linn, jag har fixat en annan bild med dendära du ville ha!! <3

2009-04-09 @ 09:11:06
Postat av: Linn

Vad snällt tack så mycket, jag kommer till er sen!<33:)

2009-04-09 @ 12:06:14
URL: http://frreez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0