13/4 - 14/4

Shuu alla bloggläsare :)
Igår:
Vakna 9:30
Kolla på tv
Fruktost
Borsta tänderna
Gjorde mig i årdning
Träning inställd, möte istället
Träffade sofia
Cykla tsm till mötet
Klubbmöte
Städa planen
Cykla hem: Linn ville följa med mig hem . självklart att hon får de . MEN . vi va 3 st o två cyklar .. hur fan skulle de då ? jag bad linn sitta i korgen på min mammas cykel . men hon vägra . sen prövade vi sofias cykel . hhah , de gick inte så bra . de var för dålig balans . skulle nog chansa på att vi höll på 45 min .. ? men tillslut satt jag mig på cykeln en snabbig . "Krash, knak" ?! jag : shiiiit, jag tror mina jeans sprack !! . självklart så hade jag rätt också :) (Bild längre ner)
Linn kom hem till mig
Åt sushi till förrät: Linn gilla de inte x) önska jag kunde ta kort på henne min :D
Satt vi datan, Fixa blogg
Middag
Datan
Glass: "Idomin Glass"
Linn gick hem
Duscha
Sov

De va min dag igår :D

Idag:
Vakna 7:00
Kläder
Frukost
Gjorde mig i ordning
Borsta gaddarna
Packa till pappa
Bilen
Hämsta väska hemma hos pappa / lämna
Skolan
SO
Lunch, Rast
EA
Sluta 15:00
Hemma

O nu sitter jag här :) ska snart på fotbollsträning ! <333

Chiao

    
Glasskul m. linn        Byxor efter -.-                    Glasskul ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0